JAVNI POZIV evidentiranje nerazvrstane ceste NC 2412, u naselju Lobor, Kostanjevečka ulica

Na temelju članka 123. – 133. Zakona o cestama (NN 84/11, 22/13, 54/13, 148/13 i 92/14), te članka 67., 74. i 75. Pravilnika o geodetskim elaboratima (NN 59/18) objavljuje se

JAVNI POZIV

             Ovim pozivom obavještavaju se nositelji stvarnih prava na nekretninama koje graniče sa zemljištem (u nastavku: nositelji stvarnih prava) na kojem je izvedena nerazvrstana cesta NC 2412, u naselju Lobor, Kostanjevečka ulica na k.č.br. 3108, 2112/2, 2112/1, 2111/2, 2111/1, 2140, 2146, 2150, 2149/2, 2149/1, 3109, 2137, 2136, 2138/1, 2138/2 k.o. PURGA, o započinjanju postupka evidentiranja predmetne ceste u katastarski operat i zemljišnu knjigu.

                Evidentiranje će se izvršiti sukladno članku 123. – 133. Zakona o cestama (NN 84/11, 22/13, 54/13, 148/13 i 92/14), temeljem kojeg se nerazvrstane ceste evidentiraju u katastru i upisuju u zemljišnu knjigu kao – javno dobro u općoj uporabi u vlasništvu Općine Lobor, Trg Svete Ane 26, 49253 Lobor.

             Geodetski elaborat izvedenog stanja nerazvrstane ceste izradit će tvrtka GEOWELT d.o.o., Ulica Ljudevita Gaja 5, 49250 Zlatar.

             Obilježavanje granica zemljišta na kojem je izgrađena predmetna cesta započeti će 13. rujna 2024. godine, u vremenu od 09,00 do 10,00 sati, uz stručnu pomoć ovlaštenog inženjera geodezije koji se brine da lomne točke granica zemljišta budu ispravno stabilizirane i obilježene.

                Nositelji stvarnih prava mogu izvršiti uvid u geodetski elaborat izvedenog stanja kao i zatražiti eventualna dodatna pojašnjenja, dana 20. rujna 2024. godine (petak) u vremenu od 09,00 do 10,00 sati u prostorijama Općine Lobor, Trg Svete Ane 26, 49253 Lobor.

PREKID U OPSKRBI ELEKTRIČNE ENERGIJE 12.08.2024.

Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija mjernih mjesta:

0300032277, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0300032285, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0301217780, PETROVA GORA 15 B, PETROVA GORA 0300038809, STARI GOLUBOVEC  BB, STARI GOLUBOVEC 0300033095, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0300048456, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0301123398, STARI GOLUBOVEC 88 B, STARI GOLUBOVEC 0300025563, VOJNOVEC LOBORSKI  BB, VOJNOVEC LOBORSKI.

Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen:

dana 12.08.2024

u vremenu  09:00 do 11:00.

 

U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta radovi se odgađaju.

Za sva druga pitanja koristite adresu info.dpvarazdin@hep.hr ili telefon 0800 300 403.

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA-nabava radnih bilježnica i radnog materijala za osnovnu školu

P O Z I V
za dostavu ponuda

1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: E-JN-27.

a) Naručitelj: OPĆINA LOBOR
b) Sjedište: Lobor, Trg svete Ane 26
c) OIB: 08909915246
d) Telefonski broj, kontakt: 049/430-531, broj telefaksa: 049/430-090,
e-mail: opcina@lobor.hr

1. Predmet poziva za dostavu ponuda je nadmetanje za nabavu radnih bilježnica i radnog materijala za osnovnu školu u školskoj godini 2024/2025.
2. Dokumentacija za nabavu sastoji se od ovog poziva, upute za popunjavanje ponude, način dokazivanja sposobnosti ponuditelja i popisa radnih bilježnica i radnog materijala.
3. Ponuda se dostavlja zaključno sa 25.07.2024. godine do 11,00 sati, bez obzira na način dostave.
4. Ponuda mora biti dostavljena s cijenama za sve pojedine stavke u popisu radnih bilježnica i radnog materijala koji čini sastavni dio dokumentacije za nabavu.
5. Ponuditelji mogu dostaviti samo jednu ponudu.
6. Ponude se dostavljaju na adresu: Općina Lobor, Trg svete Ane 26, Lobor, u zapečaćenoj omotnici s naznakom “NE OTVARAJ – PONUDA ZA NABAVU RADNIH BILJEŽNICA”.
7. Nepotpune ponude, te ponude dostavljene nakon roka iz ovog poziva neće se uzeti u obzir, te će se vratiti ponuditeljima neotvorene s naznakom “zakašnjela ponuda”.
8. Ponude se ne otvaraju javno i rezultati nadmetanja ponuditeljima se dostavljaju preporučenim pismom prije isteka valjanosti (opcije) ponude.
9. Kriterij za odabir je najniža cijena.
10. U slučaju neprihvatljivosti prispjelih ponuda zadržava se pravo na poništenje predmetnog nadmetanja.
11. Naručitelj zadržava pravo odustati od određenih stavki iz popisa radnih bilježnica i radnog materijala.
12. Sve dodatne informacije i uputstva zainteresirani ponuditelji mogu ostvariti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor u uredovno vrijeme, na adresi Trg svete Ane 26, Lobor, putem telefona:049 430 531, e-maila: opcina@lobor.hr , ili osobno u uredu.

Povjerenstvo
za postupak
jednostavne nabave

Dokumentacija-radne bilježnica i radni materijal

Dokumentacija-radne bilježnica i radni materijal

Troškovnik drugi obrazovni materijal-2024-2025

Popis odabranih radnih bilježnica za šk.god. 2024.-2025.-za objavu

II. POZIV za dostavu ponuda-projektantski nadzor-Centar za starije osobe Lobor

KLASA: 402-06/24-01/14
URBROJ: 2140-20-24-04
Lobor, 18.07.2024. god.

P O Z I V
za dostavu ponuda

1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: E-JN-4-5.

a) Naručitelj: OPĆINA LOBOR
b) Sjedište: Lobor, Trg svete Ane 26
c) OIB: 08909915246
d) Telefonski broj, kontakt: 049/430-531, broj telefaksa: 049/430-090,
e-mail: opcina@lobor.hr
1. Predmet poziva za dostavu ponuda je Pružanje usluga – projektantski nadzor – Centar za starije osobe Lobor.
2. Ponuda za uslugu projektantski nadzor Centar za starije osobe Lobor sadrži cijenu usluge za projektantskog nadzora u pogledu pojedinosti oblikovanja i izvedbe radova, a sve prema projektnoj dokumentaciji i projektnom zadatku.
3. Ponuda se dostavlja zaključno sa 24.07.2024. godine, do 10,00 sati, bez obzira na način dostave.
4. Ponuditelji mogu dostaviti samo jednu ponudu.
5. Alternativne ponude nisu dopuštene.
6. Sveukupna ponudbena cijena i jedinične cijene izražavaju se u eurima bez poreza na dodanu vrijednost (bez PDV-a) i sadrže sve troškove usluge. U ponudi navesti ukupnu cijenu ponude.
7. Ponude se dostavljaju u pisanom obliku na adresu: Općina Lobor, Trg svete Ane 26, Lobor, s naznakom “NE OTVARAJ – PONUDA ZA USLUGU PROJEKTANTSKI NADZOR – CENTAR ZA STARIJE OSOBE LOBOR”.
8. Nepotpune ponude, te ponude dostavljene nakon roka iz ovog poziva neće se uzeti u obzir, te će se vratiti ponuditeljima neotvorene s naznakom “zakašnjela ponuda”.
9. Ukoliko dvije ili više prihvatljivih ponuda budu imale istu cijenu, kao najpovoljnija ponuda bira se prvo pristigla ponuda.
10. Ponude se ne otvaraju javno i rezultati nadmetanja ponuditeljima se dostavljaju preporučenim pismom/e-mailom, prije isteka valjanosti (opcije) ponude.
11. Kriterij za odabir je najniža cijena.
12. U slučaju neprihvatljivosti prispjelih ponuda zadržava se pravo na poništenje predmetnog nadmetanja.
13. Naručitelj zadržava pravo odustati od određenih stavki iz troškovnika.
14. Sve dodatne informacije i uputstva zainteresirani ponuditelji mogu ostvariti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor u uredovno vrijeme, na adresi Trg svete Ane 26, Lobor, putem telefona:049 430 531, e-maila: opcina@lobor.hr , ili osobno u uredu.

Obavijest o odabiru ponude

DoN-projektantski nadzor-II. POZIV

DoN-projektantski nadzor-II. POZIV

Prilog 2. Troskovnik

OBAVIJEST – PREKID U OPSKRBI ELEKTRIČNE ENERGIJE I VODE 17.07.2024.

Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija u navedenim mjestima: CETINOVEC, DELKOVEC, LADISLAVEC, LOBOR, MARKUŠBRIJEG, MARTINŠĆINA, POMPEROVEC, REPNO, VELIKI KOMOR, VINIPOTOK, VOJNOVEC LOBORSKI, ZAVRŠJE LOBORSKO.  Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen dana 17.07.2024 u vremenu  07:30 do 13:00.

 

Obavijest za zatvaranje vodovoda – sutra od  17.7.2024 od 9.00-15.00 h. Zatvaranje vodovoda zbog izgradnje kanalizacije, spojeva na crpnu stanicu kod vrtića i moguća sanacija postojeće vodovodne cijevi.

POZIV za dostavu ponuda-projektantski nadzor-Centar za starije osobe Lobor

POZIV

za dostavu ponuda

 

  1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: E-JN-4-5.
  1. a) Naručitelj: OPĆINA LOBOR
  2. b) Sjedište: Lobor, Trg svete Ane 26
  3. c) OIB: 08909915246
  4. d) Telefonski broj, kontakt: 049/430-531, broj telefaksa: 049/430-090,

                                                            e-mail: opcina@lobor.hr

  1. Predmet poziva za dostavu ponuda je Pružanje usluga – projektantski nadzor – Centar za starije osobe Lobor.
  2. Ponuda za uslugu projektantski nadzor Centar za starije osobe Lobor sadrži cijenu usluge za projektantskog nadzora u pogledu pojedinosti oblikovanja i izvedbe radova, a sve prema projektnoj dokumentaciji i projektnom zadatku.
  3. Ponuda se dostavlja zaključno sa 16.07.2024. godine, do 15,00 sati, bez obzira na način dostave.
  4. Ponuditelji mogu dostaviti samo jednu ponudu.
  5. Alternativne ponude nisu dopuštene.
  6. Sveukupna ponudbena cijena i jedinične cijene izražavaju se u eurima bez poreza na dodanu vrijednost (bez PDV-a) i sadrže sve troškove usluge. U ponudi navesti ukupnu cijenu ponude.
  7. Ponude se dostavljaju u pisanom obliku na adresu: Općina Lobor, Trg svete Ane 26, Lobor, s naznakom “NE OTVARAJ – PONUDA ZA USLUGU PROJEKTANTSKI NADZOR – CENTAR ZA STARIJE OSOBE LOBOR”.
  8. Nepotpune ponude, te ponude dostavljene nakon roka iz ovog poziva neće se uzeti u obzir, te će se vratiti ponuditeljima neotvorene s naznakom “zakašnjela ponuda”.
  9. Ukoliko dvije ili više prihvatljivih ponuda budu imale istu cijenu, kao najpovoljnija ponuda bira se prvo pristigla ponuda.
  10. Ponude se ne otvaraju javno i rezultati nadmetanja ponuditeljima se dostavljaju preporučenim pismom/e-mailom, prije isteka valjanosti (opcije) ponude.
  11. Kriterij za odabir je najniža cijena.
  12. U slučaju neprihvatljivosti prispjelih ponuda zadržava se pravo na poništenje predmetnog nadmetanja.
  13. Naručitelj zadržava pravo odustati od određenih stavki iz troškovnika.
  14. Sve dodatne informacije i uputstva zainteresirani ponuditelji mogu ostvariti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor u uredovno vrijeme, na adresi Trg svete Ane 26, Lobor, putem telefona:049 430 531, e-maila: opcina@lobor.hr , ili osobno u uredu.

Povjerenstvo za postupak
jednostavne nabave

DoN-projektantski nadzor

DoN-projektantski nadzor

Prilog 2. Troskovnik

Obavijest o planiranom prekidu električne energije 11.07. te 12.07.2024

Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija mjernih mjesta:

0301123398, STARI GOLUBOVEC 88 B, STARI GOLUBOVEC

Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen:

dana 11.07.2024

u vremenu  11:00 do 16:00.

 

Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija mjernih mjesta:

0301123398, STARI GOLUBOVEC 88 B, STARI GOLUBOVEC 0300032285, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0300038809, STARI GOLUBOVEC  BB, STARI GOLUBOVEC 0300033095, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0300032277, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0300025563, VOJNOVEC LOBORSKI  BB, VOJNOVEC LOBORSKI 0300048456, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA 0301217780, PETROVA GORA 15 B, PETROVA GORA

Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen:

dana 12.07.2024

u vremenu  09:00 do 14:00.

 

U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta radovi se odgađaju.

Za sva druga pitanja koristite adresu info.dpvarazdin@hep.hr ili telefon 0800 300 403.

 

 

OGLAS za prijam u službu na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel Općine Lobor

Na temelju članka 19. stavka 1. i 29. stavak 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19 – u nastavku teksta ZSN), pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Lobor raspisuje

OGLAS

za prijam u službu na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel Općine Lobor

VIŠEG STRUČNOG SURADNIKA ZA FINANCIJE – 1 izvršitelj, m/ž, na određeno vrijeme zbog zamjene duže vrijeme odsutne službenice do povratka odsutne službenice na posao, uz obvezni probni rad od dva mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.

Osim općih uvjeta za prijam u službu, kandidati moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:

  • Magistar/magistra ili stručni specijalist/specijalistica ekonomske stru-ke,
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima,
  • položen državni stručni ispit,
  • poznavanje rada na računalu.

Mjesto rada Općina Lobor, Trg svete Ane 26, Lobor.

Sukladno članku 13. Zakona ravnopravnosti spolova (“Narodne novine” broj 82/08., 69/17.) na oglas mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola.

U službu ne mogu biti primljene osobe za koje postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN.

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na oglas pozvati na to pravo. Osobe koje se u prijavi pozovu na to pravo obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze, sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog pisanog testiranja kandidata i provedenog intervju s istima, kandidati koji su po rang-listi ostvarili najveći i isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat koji se u svojoj prijavi pozvao na to pravo te to i dokazima dokazao.

U upravnim tijelima Općine Lobor nije osigurana zastupljenost pripadnika nacionalnih manjina sukladno čl. 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (“Narodne novine” br. 155/02, 47/10-Odluke Ustavnog suda RH br. U-I 1029/2007, 80/10, 93/11).

U službu se prima uz obvezni probni rad od 2 mjeseca, sukladno članku 28. stavak 6. ZSN-a.

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, a kojeg će u slučaju prijma u službu biti obvezni položiti u zakonskom roku.

U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, adresu stanovanja, broj mobitela/telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Uz prijavu na oglas, kandidati su dužni priložiti sljedeće priloge:

  1. životopis,
  2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, putovnice, vojne iskaznice ili domovnice),
  3. dokaz o stručnoj spremi (preslika svjedodžbe),
  4. vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. ZSN, (izjavu nije potrebno ovjeravati)
  5. uvjerenje o nekažnjavanju – izvornik, ne starije od 6 mjeseci
  6. dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika svjedodžbe ili uvjerenja),
  7. a) dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrda o podacima evidentiranim u evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje) i
  8. b) dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje godinu dana, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca).

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, osim isprave pod točkom 5..

Radnim iskustvom na odgovarajućim poslovima podrazumijeva se radno iskustvo (služba u upravnim tijelima jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave, državna služba, javna služba, radni odnos, samostalno obavljanje profesionalne djelatnosti ili obavljanje poslova u međunarodnim organizacijama) ostvareno na poslovima navedene stručne spreme i struke.

Izabrani kandidat bit će pozvan da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz oglasa, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u službu.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.

Natječajni postupak obuhvaća obaveznu prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata putem pisanog testiranja i intervjua.

Na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa.

Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri, smatra se da je povukao prijavu na oglas.

Na web stranici Općine Lobor, www.lobor.hr, objavit će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim oglasom, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru.

Povjerenstvo za provedbu oglasa za prijam u službu na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel utvrdit će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa te će na istoj web stranici i na oglasnoj ploči Općine Lobor objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje 5 dana prije održavanja provjere.

Pisane prijave na oglas, s obveznim prilozima podnose se na adresu:

Općina Lobor,

Povjerenstvo za provedbu oglasa za prijam u službu na određeno vrijeme

u Jedinstveni upravni odjel,

Trg svete Ane 26, Lobor,

s naznakom: “Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme

višeg stručnog suradnika za financije

u roku od 8 dana od dana objave oglasa u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.

Osobe koje neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz oglasa neće se smatrati kandidatima prijavljenim na oglas i o istome će biti obaviještene pisanim putem.

O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku i to najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava, dostavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata ili dostavom odluke o poništenju oglasa.

Oglas prijam-računovodstvo_072024

Upute i obavijesti kandidatima, podaci o plaći

Poziv na prethodnu provjeru

OBAVIJEST O PREKIDU ELEKTRIČNE ENERGIJE

Poštovani,

Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija  mjernog mjesta:

0300025563, VOJNOVEC LOBORSKI  BB, VOJNOVEC LOBORSKI 0300048456, PETROVA GORA  BB, PETROVA GORA

Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen:

dana 03.07.2024

u vremenu  09:00 do 12:30

 

U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta radovi se odgađaju.

Za sva druga pitanja koristite adresu info.dpvarazdin@hep.hr ili telefon 0800 300 403.