Broj telefona koncesionara:
LEUŠTEK 091/7222-124
Ugovor o koncesiji za obavljanje dimnjačarskih usluga
Opći uvjeti isporuke komunalne usluge obavljanja dimnjačarskih poslova
Na temelju članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19 i 17/25 – u nastavku teksta ZSN), pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Lobor raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu na neodređeno vrijeme u vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Lobor KOMUNALNI RADNIK – 1 izvršitelj, m/ž, na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu:
Osim općih uvjeta za prijam u službu, kandidati moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete za prijam u službu:
Mjesto rada Općina Lobor, Trg svete Ane 26, Lobor.
Sukladno članku 13. Zakona ravnopravnosti spolova (“Narodne novine” broj 82/08., 69/17.) na javni natječaj mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola.
U službu ne mogu biti primljene osobe za koje postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo. Osobe koje se u prijavi pozovu na to pravo obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze, sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.
Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog intervju s istima, kandidati koji su po rang-listi ostvarili najveći i isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat koji se u svojoj prijavi pozvao na to pravo te to i dokazima dokazao.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i lanovima njihovih obitelji (“Narodne novine” broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (“Narodne novine” broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (“Narodne novine” broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), i članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (“Narodne novine” broj 84/21) dužan se u pisanoj prijavi na natječaj pozvati na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbama članka 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i lanovima njihovih obitelji, dužan je priložiti dokaze iz članka 103. Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji dostupni su na službenim stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/15-kako-seostvaruje-pravo-na-prednost-pri-zaposljavanju-prema-zakonu-o-hrvatskim-braniteljima-izdomovinskog-rata-i-clanovima-njihovih-obitelji/2166.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na natječaj, dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze o ispunjavanju uvjeta odredbe na koju se poziva, dokaz o priznatom statusu, dokaz da to pravo već nije koristio te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka, sporazum i sli no), a pravo prednosti ostvaruje samo pod uvjetima da nema osoba koje to pravo ostvaruju u skladu s odredbama Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz javnog natječaja, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom, a dokazom se smatra javna isprava na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom iz članka 13. navedenog Zakona, a dužan je dostaviti i dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor i sli no).
Kandidat koji se u prijavi na javni natječaj poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz javnog natječaja, priložiti i dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Svi dokazi iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843.
U upravnim tijelima Općine Lobor nije osigurana zastupljenost pripadnika nacionalnih manjina sukladno čl. 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (“Narodne novine” br. 155/02, 47/10-Odluke Ustavnog suda RH br. U-I 1029/2007, 80/10, 93/11).
U službu se prima uz obvezni probni rad od 3 mjeseca, sukladno članku 26. ZSN-a.
U prijavi na javni natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, adresu stanovanja, broj mobitela/telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Uz prijavu na natječaj, kandidati su dužni priložiti sljedeće priloge:
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, osim isprave pod točkom 5.
Za kandidata koji dostavi prijavu s traženim dokazima u kojima se nalaze osobni podaci smatra se da je dobrovoljno pristao da se osobni podaci koriste i obrađuju u postupku javnog natječaja. Osobni podaci kandidata obradit će se isključivo u svrhu provedbe natječaja sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (“Narodne novine” broj 42/18) i Uredbe (EU) 2016/679.
Za kandidate prijavljene na natječaj čije su prijave uredne, pravodobne i koji ispunjavaju formalne uvjete ovog natječaja provest će se intervju, a prema potrebi i prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata.
Ako kandidat ne pristupi intervju, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.
Izabrani kandidat bit će pozvan da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz javnog natječaja, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u službu.
Na web stranici Općine Lobor, www.lobor.hr, objavit će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim javnim natječajem.
Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel utvrdit će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja te će na istoj web stranici i na oglasnoj ploči Općine Lobor objaviti mjesto i vrijeme održavanja intervjua, najmanje 5 dana prije održavanja provjere.
Pisane prijave na natječaj, s obveznim prilozima dostavljaju se preporučenom pošiljkom ili neposredno na adresu Općine Lobor u propisanom uredovnom radnom vremenu u zatvorenim omotnicama s naznakom:
Općina Lobor,
Povjerenstvo za provedbu natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme
u Jedinstveni upravni odjel,
Trg svete Ane 26, Lobor,
s naznakom: “Natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme –
komunalni radnik”
u roku od 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama.
Osobe koje neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na javni natječaj i o istome će biti obaviještene pisanim putem.
O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku i to najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava, dostavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata ili dostavom odluke o poništenju natječaja.
PROČELNICA JEDINSTVENOG
UPRAVNOG ODJELA OPĆINE LOBOR
Ivanka Martinuš, dipl.ing.

Humanitarna akcija dobrovoljnog darivanja krvi:
Poštovani,
obavještavamo Vas da zbog nemogućnosti Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost da osigura ovlaštenog sakupljača za zbrinjavanje električnog/elektroničkog otpada i bijele tehnike, od 20.10.2025 se zbog popunjenosti kapaciteta na reciklažnim dvorištima, privremeno neće preuzimati navedena vrsta otpada.
O nastavku preuzimanja biti ćete pravovremeno obavješteni.
Na temelju članka 2. Pravilnika o dodjeli sportskih stipendija sportašima Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije”, br. 44/22), i članka 72. Statuta Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” br. 07/13, 11/18, 06/20. i 11/21.), načelnica Općine Lobor raspisuje
N A T J E Č A J
ZA DODJELU SPORTSKE STIPENDIJE
Članak 1.
Raspisuje se natječaj za dodjelu sportskih stipendija za školsku/akademsku godinu 2025./2026. godinu pojedincima sportašima koji postižu vrhunske rezultate u pojedinačnom sportu.
Ukupno se dodjeljuju 2 (dvije) sportske stipendije.
Visina stipendije propisana je Pravilnikom.
Stipendije se odobravaju mjesečno za školsku, odnosno akademsku godinu, najviše za 10 mjeseci tekuće godine.
Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju za dodjelu sportske stipendije imaju učenici ili redovni studenti koji imaju prebivalište na području Općine Lobor, a čiji su rezultati vrjednovani i potvrđeni od strane Hrvatskog olimpijskog odbora.
Članak 3.
Zahtjevi se podnose na posebnom obrascu koji se može podići u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor ili preuzeti putem mrežnih stranica Općine.
Uz zahtjev, potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
Popunjeni zahtjevi sa cjelokupnom dokumentacijom predaju se u zatvorenoj omotnici putem preporučene pošte ili osobno u Jedinstveni upravni odjel Općine Lobor s naznakom:
“ZA JAVNI NATJEČAJ ZA DODJELU SPORTSKIH STIPENDIJA
SPORTAŠIMA OPĆINE LOBOR – NE OTVARAJ”
Povjerenstvo za provedbu postupka Javnog natječaja
za dodjelu sportskih stipendija Općine Lobor
Općina Lobor
Trg svete Ane 26, 49 253 Lobor
Zahtjevi se podnose u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave Javnog natječaja na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Općine Lobor.
Nepotpuni zahtjevi i zahtjevi nakon navedenog roka, neće se smatrati važećim.
Podnošenjem prijave za dodjelu sportske stipendije, budući korisnik stipendije prihvaća sve uvjete Javnog natječaja.
Prijave se smatraju valjanima ako su podnesene pravodobno s potpunom dokumentacijom u propisanome roku koji je naveden u javnome natječaju.
Prijave s nepotpunom dokumentacijom ili prijave koje ne budu podnesene u propisanome roku, neće se razmatrati. Dopuna dokumentacije kao prilog prijavi pristigla izvan utvrđenoga roka za podnošenje prijava, neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija se ne vraća podnositelju prijave.
Članak 4.
Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za dodjelu sportskih stipendija izvršit će otvaranje i obadu pristiglih zahtjeva koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja te izraditi prijedlog za odobravanje sportske stipendije.
Načelnica Općine Lobor donosi Odluku o dodjeli stipendija, a ona se objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Općine Lobor.
Članak 5.
Između Općine Lobor i stipendiste zaključuje se Ugovor o stipendiranju kojim se, u skladu s Odlukom o utvrđivanju kriterija za dodjelu stipendija učenicima i studentima, između istih uređuju međusobni odnosi te prava i obveze.
Članak 6.
Zahtjevi dostavljeni izvan roka i/ili bez potpune dokumentacije neće se razmatrati.
NAČELNICA
OPĆINE LOBOR
Ljubica Jembrih
Pravilnik o dodjeli sportskih stipendija sportašima-2022
Zahtjev za dodjelu sportske stipendije
OBRAZAC 1.-Privola o obradi osobnih podataka
OBRAZAC 2.-Izjava o neprimanju stipendija
Na temelju članka 3. Pravilnika o postupku i kriterijima za dodjelu stipendija učenicima srednjih škola i studentima s područja Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” broj 44/22.), u daljnjem tekstu: Pravilnik i članka 72. Statuta Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” br. 07/13, 11/18, 06/20. i 11/21.), načelnica općine Lobor raspisuje
NATJEČAJ
OPĆI UVJETI
Općina Lobora objavljuje Natječaj za dodjelu stipendija učenicima srednjih škola i studentima sa područja Općine Lobor za školsku godinu 2025./2026. u tri kategorije.
Zahtjevi se podnose isključivo na propisanim obrascima koji se nalaze u prilogu ove obavijesti i mogu se podnijeti samo za jednu kategoriju stipendije.
Sukladno Pravilniku stipendije se dodjeljuju u tri kategorije i to:
A – stipendije za nadarene učenike i studente,
B – stipendije za učenike i studente po socijalnom kriteriju,
C – stipendije za učenike i studente koji se školuju za deficitarna zanimanja.
Učenici i studenti mogu podnijeti zahtjev za dodjelu stipendije samo u jednoj kategoriji.
KRITERIJI ZA DODJELU STIPENDIJA
Pravo podnošenja zahtjeva za Natječaj u kategoriji A imaju:
Pravo podnošenja zahtjeva za Natječaj u kategoriji B imaju:
Pravo podnošenja zahtjeva za Natječaj u kategoriji C imaju:
A1. zahtjevu za dodjelu učeničke stipendije u A kategoriji prilaže se:
A2. zahtjevu za dodjelu studentske stipendije u A kategoriji prilaže se:
B1. zahtjevu za dodjelu učeničke stipendije u B kategoriji prilaže se:
B2. zahtjevu za dodjelu studentske stipendije u B kategoriji prilaže se:
C1. zahtjevu za dodjelu učeničke stipendije za deficitarna zanimanja u C kategoriji prilaže se:
C2. zahtjevu za dodjelu studentske stipendije za deficitarna zanimanja u C kategoriji prilaže:
Uz opću dokumentaciju propisanu točkom A1., A2., B1., B2., C1., i C2. ovog članka, zahtjevu treba priložiti još sljedeću posebnu dokumentaciju, ovisno o kategoriji za koju se podnosi zahtjev za stipendijom:
A kategorija – stipendije za nadarene učenike i studente:
B kategorija – stipendije za učenike i studente po socijalnom kriteriju:
Zahtjevi za stipendiju podnose se na propisanom obrascu koji izdaje Jedinstveni upravni odjel općine Lobor, a koji se obavezno objavljuje i može se preuzeti na službenoj mrežnoj stranici općine Lobor ili u Jedinstvenom upravnom odjelu općine Lobor.
Rok za podnošenje zahtjeva iznosi 15 dana od dana objave natječaja i istječe 29.10.2025. godine, a u postupak obrade uzimaju se samo potpuno dokumentirani zahtjevi.
Zahtjev se podnosi u zatvorenoj omotnici putem pošte preporučeno ili osobno na adresu:
OPĆINA LOBOR, Trg svete Ane 26, Lobor, 49253,
uz naznaku: “Zahtjev za stipendiju-NE OTVARAJ”.
Izbor stipendista – dodjela stipendija vrši se na osnovi ukupno ostvarenih bodova prema članku 14., 15., 16. i 17. Pravilnika.
Povjerenstvo, na temelju kriterija iz Pravilnika, vrši bodovanje i sastavlja redoslijedne liste podnositelja zahtjeva za stipendije u kategoriji A i B. Inicijalna redoslijedna lista podložna je promjenama, sukladno naknado ostvarenim rezultatima prijavitelja za stipendiju ili novčanu pomoć po drugoj osnovi.
Pravo na stipendiju u kategoriji C ostvaruju svi podnositelji zahtjeva sukladno uvjetima iz članka 7. Pravilnika.
Redoslijedne liste se objavljuju na oglasnoj ploči i službenoj mrežnoj stranici općine Lobor u roku od 60 dana od isteka roka za dostavu zahtjeva.
Učenici kojima se odobre stipendije, bit će pozvani radi zaključivanja ugovora.
Stipendije će se isplaćivati od početka pa do kraja nastavne godine u 10 mjesečnih anuiteta.
Svi uvjeti i međusobna prava i obveze između korisnika stipendije i Općine regulirat će se ugovorom.
NAČELNICA
OPĆINE LOBOR
Ljubica Jembrih
Pravilnik o postupku i kriterijima za dodjelu stipendija učenicima i studentima-2022
OBRAZAC 1.-Privola o obradi osobnih podataka
Obrazac u A KATEGORIJI – nadareni učenici-studenti
Na temelju članka 72. Statuta Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije”, broj 07/13, 11/18, 06/20 i 11/21) i članka 10. Pravilnika za dodjelu potpora u poljoprivredi na području Općine Lobor za 2025. godinu (“Službeni glasnik Krapinsko – zagorske županije”, broj 25/25), Općinska načelnica raspisuje
N A T J E Č A J
za dodjelu potpora poljoprivrednicima na području Općine Lobor za 2025. godinu
Predmet ovog Natječaja je podnošenje prijava za dodjelu potpore za ulaganja u poljoprivredi na području Općine Lobor u 2025. godini sukladno utvrđenim uvjetima i kriterijima u Pravilniku potpora u poljoprivredi na području Općine Lobor za 2025. godinu, sukladno osiguranim sredstvima u Proračunu Općine Lobor za tu namjenu.
Ovim Natječajem utvrđuju se rokovi i postupak podnošenja zahtjeva za dodjelu potpora u poljoprivredi na području Općine Lobor za 2025. godinu s pripadajućom dokumentacijom.
Općina Lobor će u 2025. godini dodjeljivati potpore u poljoprivredi za sljedeće aktivnosti i mjere:
Prilikom dodjele potpora uzimaju se u obzir samo prihvatljivi troškovi nastali u 2025. godini, dakle i prihvatljivi troškovi prije objave ovog Natječaja. Za korisnike potpora koji su u sustavu PDV-a, sredstva potpore neće se dodjeljivati za troškove PDV-a.
Potpore Općine Lobor isplaćivat će se korisnicima potpore temeljem Pravilnika do utroška planiranih sredstava u proračunu Općine Lobor za tekuću proračunsku godinu.
Za dodjelu potpora za ulaganje u poljoprivredi na području Općine Lobor u 2025. godini, planirano je ukupno 6.600,00 eura za svih šest mjera.
Korisnici potpore mogu biti:
koji su upisani u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava u Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u Regionalnom uredu Krapinsko – zagorske županije, imaju prebivalište, odnosno sjedište na području Općine Lobor, realiziraju investiciju za koju traže potporu na području Općine Lobor te ispunjavaju i druge uvjete propisane ovim Natječajem.
Korisnici potpora temeljem navedenog Pravilnika moraju imati:
Mjera 1. – Sufinanciranje polica osiguranja usjeva, nasada i stoke
Prihvatljivi troškovi u ovoj mjeri su troškovi osiguranja usjeva, nasada i stoke prema dostavljenim računima. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine. Maksimalan iznos potpore po jednom korisniku iznosi 75% od ukupne vrijednosti izvršenog ulaganja, a najviše do 200,00 eura po korisniku godišnje.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Mjera 2. – Sufinanciranje umjetnog osjemenjivanja krava i krmača
Prihvatljivi troškovi u ovoj mjeri su troškovi umjetnog osjemenjivanja krava i krmača prema dostavljenim računima. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine. Maksimalan iznos sredstava potpore po jednom korisniku iznosi do 75% od ukupne vrijednosti izvršenog ulaganja, a najviše do 200,00 eura po korisniku godišnje.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Korisnik po Mjeri 1. i 2. ukupno može ostvariti 350,00 eura godišnje.
Mjera 3. – Poticanje povećanja proizvodnje voća i povrća
Potpora će se odobriti korisniku za troškove nabava sadnica vinove loze, voćaka, bobičastog voća te povrća u smislu povećanja proizvodnje. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine. Maksimalan iznos sredstava potpore po jednom korisniku je do 50% prihvatljivih troškova, a najviše do 700,00 eura po korisniku godišnje.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Mjera 4. Poticanje ekološke proizvodnje
Potpora će se odobriti korisniku za troškove stručnog nadzora i sustava ocjenjivanja sukladnosti u ekološkoj proizvodnji voća i povrća, odnosno svi troškovi do dobivanja EKO-znaka. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine. Maksimalan iznos sredstava potpore po korisniku je do 50% prihvatljivih troškova, ali najviše do 400,00 eura po korisniku godišnje.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Mjera 5. Potpora za nabavu opreme kojom se potiče uzgoj i zadržavanje pčelinje zajednice koje su od važnosti za oprašivanje u lokalnoj zajednici
Potpora će se odobriti korisniku za troškove nabave opreme kojom se potiče uzgoj i zadržavanje pčelinje zajednice koje su od važnosti za oprašivanje u lokalnoj zajednici. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine. Maksimalan iznos sredstava potpore po korisniku je do 7,00 eura po pčelinjoj zajednici do maksimalnog iznosa do 400,00 eura.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Mjera 6. Potpora za kupovinu rasplodnih mliječnih junica namijenjenih za proizvodnju mlijeka
Potpora će se odobriti korisniku za troškove kupovine rasplodnih mliječnih junica namijenjenih za proizvodnju mlijeka. Maksimalan iznos sredstava potpore po jednom korisniku je do 50% prihvatljivih troškova, ali najviše do 700,00 eura godišnje. Prihvatljive aktivnosti troškova su one koje su provedene nakon 1. siječnja tekuće godine.
Korisnik potpore dužan je Jedinstvenom upravnom odjelu dostaviti sljedeću dokumentaciju za isplatu potpore:
Korisnik potpore obvezuje se 2 (dvije) godine od dana konačne isplate potpore zadržati junicu na svom OPG-u, osim u iznimnim slučajevima.
Zahtjevi za dodjelu potpore sastavni su dio ovog Natječaja. Obrazac zahtjeva može se preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor, Trg sv. Ane 26, 49 253 Lobor ili na mrežnim stranicama Općine. Zahtjevi za dodjelu potpore dostavljaju se za svaku aktivnost pojedinačno na predviđenom obrascu.
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, popunjava se isključivo osobno od strane podnositelja zahtjeva te se može dostaviti u neovjerenoj preslici.
Podnositelj zahtjeva može podnijeti zahtjeve za dodjelu potpora za različite aktivnosti, ali potporu može ostvariti samo za jednu mjeru u tekućoj godini, osim u slučaju za mjeru 1. i 2. prema članku 9. Pravilnika za dodjelu potpora u poljoprivredi na području Općine Lobor za 2025. godinu.
Zahtjevi se dostavljaju poštom ili osobno u zatvorenoj omotnici, na adresu:
OPĆNA LOBOR
Trg svete Ane 26, 49 253 Lobor
s naznakom
“ZAHTJEV ZA DODJELU POTPORE U POLJOPRIVREDI
U 2025. GODINI – NE OTVARATI “
Rok za dostavu zahtjeva na prethodnu adresu je do 10. prosinca 2025. godine, odnosno do iskorištenja financijskih sredstava osiguranih u Proračunu Općine Lobor
Nepravovremeni i nepotpuni zahtjevi neće se razmatrati.
|
NAČELNICA OPĆINE LOBOR Ljubica Jembrih |
Natječaj za dodjelu potpora poljoprivrednicima-2025
Pravilnik za dodjelu potpora u poljoprivredi na području općine Lobor za 2025. godinu
Popis dokumentacije – prilog 1.
Zahtjev za potporu – prilog 2.
Izjava o iznosima dodijeljenih potpora male vrijednosti – prilog 3.
Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja – prilog 4.
Kriteriji bodovanja – prilog 5.
Obavještavamo Vas da će zbog planiranih radova na postrojenjima elektroenergetske mreže biti u prekidu električna energija mjernog mjesta:
0300025563, VOJNOVEC LOBORSKI BB, VOJNOVEC LOBORSKI 0300032277, PETROVA GORA BB, PETROVA GORA 0300032285, PETROVA GORA BB, PETROVA GORA 0300048456, PETROVA GORA BB, PETROVA GORA 0301217780, PETROVA GORA 15 B, PETROVA GORA 0301123398, STARI GOLUBOVEC 88 B, STARI GOLUBOVEC 0300033095, PETROVA GORA BB, PETROVA GORA 0300038809, STARI GOLUBOVEC BB, STARI GOLUBOVEC
Prekid u opskrbi električnom energijom je predviđen:
dana 11.10.2025
u vremenu 08:45 do 15:00.
U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta radovi se odgađaju.