Prezentacija načina rada jedinice lokalne samouprave – Lobor 16. veljače 2016.

U sklopu projekta „GO,GO,NGO“ kojeg KUD BELEC provodi u suradnji s jedinicama lokalne samouprave i drugim KUD-ovima, a u kojem su partneri i općina Lobor i KUD Lobor, u utorak 16. veljače 2016. predstavnici općine Lobor u Osnovnoj školi Franje Horvata Kiša prezentirali su način rada jedinice lokalne samouprave.
Na prijedlog grupe mladih iz KUD-a Lobor koji sudjeluju u projektu „Go,go, NGO“, općina Lobor ugradila je u odluku o aktivnostima u ovom projektu upoznavanje učenika osnovne škole s načinom rada općine te im približiti jedinicu lokalne samouprave kao partnera koji omogućava kvalitetniji život za sve građane pa tako i osnovnoškolce u ruralnom području. U prezentaciji su učenicima 5-8 razreda predstavljene službe u općini Lobor, način rada službi u jedinstvenom upravnom odjelu, kako funkcionira općinsko vijeće, koje su dužnosti i obaveze načelnika i način biranja tijela lokalne samouprave, kako se donosi proračun i raspoređuju financijska sredstva u općini Lobor.

Rad općine učenicima su prezentirali potpredsjednik Općinskog vijeća Krunoslav Gočen, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Ivanka Martinuš i zamjenica načelnika Nataša Brlečić.

Nakon upoznavanja s radom općine dio učenika posjetio je i prostorije općine Lobor.

KUD Lobor sudjelovao na 20. smotri dječjeg stvaralaštva KZŽ

U subotu, 13. veljače 2016. godine, s početkom u 17 sati u Osnovnoj školi Ksavera Šandora Gjalskog u Zaboku održana je 20. smotra dječjeg stvaralaštva Krapinsko-zagorske županije. Sudjelovalo je 13 dječjih folklornih skupina s oko 450 pjevača, plesača i svirača. Na Smotri su se predstavile dvije folklorne i tamburaška sekcija KUD-a Lobor.

Poziv za 14. sjednicu Općinskog vijeća Lobor

POZIV ZA 14. SJEDNICU OPĆINSKOG VIJEĆA LOBOR

Temeljem članka 61. točka 2. Statuta Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” broj 07/13) i članka 23. Poslovnika Općinskog vijeća Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko zagorske županije” br. 07/13) sazivam 14. sjednicu Općinskog vijeća Lobor, za dan 14.12.2015. godine (PONEDJELJAK) u 18:00 sati.

Sjednica će se održati u prostorijama Društvenog doma u Loboru.

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija – 2015-2016.god.

KLASA: 604-02/15-01/02
URBROJ: 2211/05-03-15-02
Lobor, 26.10.2015. god.
Na temelju članka 3., 4. Pravilnika o utvrđivanju kriterija i postupaka za dodjelu stipendija učenicima srednjih škola i studentima (“Službeni glasnik Krapinsko zagorske županije” broj 28/13), načelnik općine Lobor raspisuje:

NATJEČAJ
ZA DODJELU UČENIČKIH I STUDENTSKIH STIPENDIJA

Članak 1.

Raspisuje se natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija za školsku/akademsku godinu
2015/2016, i to:

  1. Dvije (2) učeničke stipendije, svaka u mjesečnom iznosu od 400,00 kn
  2. Tri (3) studentske stipendije, svaka u mjesečnom iznosu od 500,00 kn,

Članak 2.

Pravo sudjelovanja na natječaju za dodjelu stipendija imaju svi redovni učenici srednjih škola i studenti na višim i visokim sveučilištima na području Republike Hrvatske, čiji roditelji ili skrbnici
imaju prebivalište na području Općine Lobor.
Za raspisan natječaj zainteresirani kandidati podnose Zahtjev na propisanom obrascu kojeg izdaje Jedinstveni upravni odjel Općine Lobor, a rok za podnošenje zahtjeva je 12.11.2015. god.
U postupak rješavanja uzimat će se samo potpuno dokumentirani zahtjevi.
Zahtjevi se dostavljaju: Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lobor, Trg sv. Ane 26, Lobor, osobno ili putem pošte.
Zahtjevu je potrebno priložiti:

  1. potvrdu škole – fakulteta o upisu na redovno školovanje u 2015/2016,
  2. presliku svjedodžbe ili indeksa zadnje godine završenog školovanja, a za studente i potvrdu o ostvarenom prosjeku ocjena položenih ispita,
  3. izjavu o članovima obiteljskog domaćinstva,
  4. potvrdu o primanjima u zadnja tri mjeseca za članove kućanstva, tj. potvrdu s Porezne uprave o prihodima članova kućanstva za prethodnu godinu,
  5. presliku osobne iskaznice ili presliku domovnice ili potvrdu o prebivalištu nadležne Policijske postaje,
  6. ostalu dokumentaciju kojom podnositelj može dokazati otežavajuće okolnosti materijalnog položaja obiteljskog domaćinstva prema kriterijima, u skladu s Pravilnikom (djeca roditelja poginulih hrvatskih branitelja u domovinskom ratu i djeca invalida hrvatskih branitelja iz domovinskog rata, samohrani roditelj, potvrda o članovima obiteljskog domaćinstva koji se istovremeno školuju i djeca s teškoćama u razvoju u obiteljskom domaćinstvu, dijete hrvatskog branitelja),
  7. izjava učenika/studenta da ne prima ni jednu drugu stipendiju ili tome odgovarajuću novčanu pomoć,
  8. dokaz o postignutim pojedinačnim uspjesima na međunarodnim, državnim i županijskim natjecanjima,

Sve primljene zahtjeve po natječaju rješava Povjerenstvo za natječaje na temelju kriterija iz Pravilnika. Povjerenstvo posebno sastavlja listu za učeničke, a posebno za studentske stipendije.
Po kompletnoj obradi i utvrđenim bodovima Povjerenstvo sastavlja rang listu koja se objavljuje na oglasnoj ploči Općine Lobor u roku od 15 dana.
Sa svim podnositeljima zahtjeva koji su prema odredbama Pravilnika stekli pravo na stipendiju, zaključuje se ugovor o stipendiranju.

Članak 3.

Korisnik stipendije gubi pravo na daljnju isplatu:

  • ako samovoljno prekine školovanje za koje mu je odobrena stipendija
  • ukoliko s uspjehom nije završio razred/godinu, te ne upiše višu godinu školovanja
  • ako ne diplomira u roku apsolventskog statusa

Stipendije će se isplaćivati za vrijeme trajanja školske/akademske godine.
Stipendije su u pravilu bespovratne osim u slučaju:

  • ako učenik/student samovoljno prekine školovanje za koje mu je stipendija odobrena
  • ukoliko s uspjehom nije završio razred/godinu

Svi uvjeti i međusobna prava i obaveze između korisnika stipendije i Općine Lobor regulirat će se ugovorom.

NAČELNIK
OPĆINE L O B O R
Božidar Markuš, dipl.oec.

Dna:
1. Radio Zlatar
2. Oglasna ploča, web stanica, ovdje
3. Pismohrana, ovdje

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija - 2015-2016.pdf

Zahtjev za stipendiju - 2015-2016.pdf

Izjava o prihodima članova kućanstva - 2015.pdf

Izjava o zajedničkom domaćinstvu - 2015.pdf

Poziv za 13. sjednicu Općinskog vijeća Lobor

POZIV ZA 13. SJEDNICU OPĆINSKOG VIJEĆA LOBOR

Temeljem članka 61. točka 2. Statuta Općine Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije” broj 07/13) i članka 23. Poslovnika Općinskog vijeća Lobor (“Službeni glasnik Krapinsko zagorske županije” br. 07/13) sazivam 13. sjednicu Općinskog vijeća Lobor,
za dan 30.10.2015. godine (PETAK) u 19:00 sati.

Sjednica će se održati u prostorijama Društvenog doma u Loboru

Akcija sakupljanja i odvoza krupnog komunalnog otpada

O B A V I J E S T

o akciji sakupljanja i odvoza

KRUPNOG KOMUNALNOG OTPADA

Akcija prikupljanja i odvoza krupnog otpada sa područja Općine Lobor realizirat će se u razdoblju
od
15.10. do 18.10.2015. godine.

Krupni otpad moći će se odlagati u kontejnere zapremnine 7m³ na kojima će biti natpis KRUPNI OTPAD , koji će biti postavljeni na privremenim lokacijama, a koji će se odvoziti od strane komunalnog poduzeća „Komunalac Konjščina“ d.o.o.

PRIVREMENE LOKACIJE SAKUPLJANJA OTPADA:

  1. Lobor – na prostoru parkirališta kod Zadružnog doma,

  2. Vinipotok – kod društvenog doma

  3. Vojnovec – na prostoru ispod kuće Milivoja Raškaja

  4. Stari Golubovec – kod društvenog doma

  5. Petrova Gora – uz školsko igralište

  6. Velika Petrovagorska – na križanju gl. ceste i ceste za Delkovec kod zaselka „Horvati“

Napomena:

U komunalni otpad ne spadaju elektronički i elektronski otpad (frižideri, televizori, kompjutori, škrinje, itd.), građevinski otpad, školjke od automobila, tekući otpad, opasni otpad i auto gume.

Molimo građane da ove lokacije koje su određene za sakupljanje krupnog komunalnog otpada koriste samo za vrijeme ove akcije, jer će se prestankom iste, kazniti svaki dovoz smeća i stvaranje divlje deponije.

Referent za komunalno redarstvo
Igor Krajnik